22 juli 2009

jag får fn i mej damp andra tankar

I måndags kom de...pappa, Eva och Jack.. hade väntat och Melwin var så spänd och längtade och tjatade. I går var de dock tyvärr tvugna att åka hem då det blivit en miss med pappas jobb. Ett kort men ack så trevligt besök.. måste vi göra om... ska sätta in bilder när batteriet är laddat.

Dampen kommer sig av att jag börjat en kurs där ingen vet riktigt hur man ska göra och administrationen inte lägger sig i utan låter oss klura och vrida och vända samt inte fatta riktigt.. Verkar vara en kanongrupp jag hamnat i alla gör det de ska. Men iaf
vi är 7-10 i gruppen, har sju teman som ska delas upp å skrivas en halv A4 om (blir ca 4 sidor allt som allt om alla teman) Men jag tycker det är bättre om alla hjälps åt med alla teman så alla kan hjälpa alla, men så ska vi nu inte göra utan vi ska engagera oss i vårat tema.

Damp 2: ungarna på andra sidan börjar låta vid 7 och slutar vid 22....var är deras mamma å pappa? Kan de lära dem att inte låta, jag har två barn de låter men det här är 3 åringar som är ute å skriker efter 21 på kvällen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar