8 sep. 2009

om tre dagar

får jag veta. jag vet att många är spända på följande frågor

Är tania med barn?
svar NEJ, jag ligger med benen i kors och skyller på huvudvärk. Det vore ett möte med döden att bli med barn, med tanke på min livmoders status.

har tania bantat? nej jag detoxar kroppen. Min kropp är inte skapt för bantning utan den klamrar sig fast vid det fett den har belägrat och nej jag kommer aldrig att bli smal, däremot kanske vågen visar mindre vikt, men det är inte det viktiga, det viktiga är att den funkar utan alla tabletter jag annars tvingas äta.

har tania sökt jobb? nej jag läser fortfarande till lärare men ibland så jobbar jag.

Vad är det då?

Ja ni om tre dagar får jag veta hur det gått på kursen jag läste.

Men varför ;) och ett hjärta?

för alltid retar det någon.


Japp AJ ÄN IVIIL BÄÄSTÖÖRD

1 kommentar: